Lowa Zephyr GTX Mid TF

Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF
Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF Lowa Zephyr GTX Mid TF
Lowa Zephyr GTX Mid TF
De multifunctionele missielaars Zephyr GTX MID TF is een echte klassieker. De comfortabele laars met het halfhoge bovenwerk staat alom bekend om zijn aangename pasvorm en uitgesproken design. Het...
€ 169,95
Prijs per stuk

Voorraad :

Aantal: 
Bestellen
 
De multifunctionele missielaars Zephyr GTX MID TF is een echte klassieker. De comfortabele laars met het halfhoge bovenwerk staat alom bekend om zijn aangename pasvorm en uitgesproken design. Het is de laars bij uitstek voor iedereen die op zoek is naar een robuuste, veelzijdige laars die doordachte functionaliteit biedt. Dankzij het stabiele bovenwerk van een duurzame combinatie van suèdeleer en stof, biedt de ZEPHYR GTX MID TF uitzonderlijke ondersteuning en grip op een groot aantal terreinen. Dankzij het GORE-TEX-membraan kan de laars ook missies aan in zeer natte gebieden. Het lichtgewicht ontwerp met het kenmerkende STABILITY FRAME definieert het uiterlijk van de laars en benadrukt het langdurige draagcomfort.

TECHNISCHE DATA

ARTIKEL NUMMER
310537 0493
ZOOL

LOWA CROSS
Goede grip op de meest uiteenlopende terreinen.

LOWA RUBBEREN ZOOL
Een door LOWA ontworpen buitenzool met een geoptimaliseerde rubbersamenstelling voor een goede grip.

TUSSENZOOL
100% polyurethaan (PU)
Polyurethaan (PU) is een zachte kunststof die zeer goede dempende eigenschappen heeft en daardoor veelal in de tussenzool wordt toegepast. Door het gebruik van PU worden de zolen lichtgewicht en functioneel flexibel.

BINNENZOOL
Ca. 70% polyethyleen
Polyethyleen is een semi-kristallijne en niet-polaire thermoplastische hars die verreweg de meest gebruikte kunststof ter wereld is. Polyethyleen wordt gedeeltelijk gebruikt als bestanddeel van synthetische of gemengde weefsels. Het wordt voornamelijk gebruikt om comfort te creëren en de voet van onderaf te isoleren.

Ca. 10% stof
Onze natuurlijke en synthetische stoffen zorgen voor een optimale verwarming en vochtregulatie met behulp van hun gebruiksspecifieke eigenschappen. Dankzij hun structurele ontwerp zijn ze glad en maken onze producten uiterst comfortabel.

Ca. 20% vilt
Vilt is een textielweefsel dat is gemaakt van ongeordend vezelig materiaal dat moeilijk te scheiden is. De textielstof wordt gekenmerkt door zijn hoge elasticiteit en zijn isolerende eigenschappen. Hierdoor wordt het vooral gebruikt als component in inlegzolen en als isolerend tussenschot.

BOVENMATERIAAL

Ca. 90% Suède leer
Suède leer komt van de vleeskant van de huid. Het heeft een lossere vezelstructuur, een kwaliteit die zorgt voor een fluweelachtig oppervlak en een lichte pool. Suède leer is bijzonder slijtvast en heeft open poriën. Afhankelijk van de gewenste look kan suède leer onbehandeld blijven of geolied of gewaxt worden.

Ca. 10% stof
Onze natuurlijke en synthetische stoffen zorgen voor een optimale verwarming en vochtregulatie met behulp van hun gebruiksspecifieke eigenschappen. Dankzij hun structurele ontwerp zijn ze glad en maken onze producten uiterst comfortabel.

FUNCTIES

DUBBELE INJECTIE
De dubbellaagse tussenzool wordt direct op het schoeisel geïnjecteerd. De lagen bevatten zorgvuldig op elkaar afgestemde mate van stijfheid om het best mogelijke comfort te creëren.

STABILITEITSFRAME
Een speciale frameconstructie, LOWA MONOWRAP genaamd, zorgt voor extra stabiliteit.

GESLOTEN HAKEN
De schoen is voorzien van veterhaken met een gesloten design. De veters worden veilig geleid en kunnen niet uit hun haken glijden. Gesloten veterhaken minimaliseren het risico dat de schoen aan voorwerpen blijft haken.

MATIG STIJF
De schoen is matig stijf.
BOUWMETHODEN:
Geïnjecteerde constructie
Om optimale demping en het allerbeste comfort te creëren, worden de zolen van LOWA multifunctionele schoenen direct geïnjecteerd. Het complexe injectieproces bevestigt het slipvaste bovenwerk rechtstreeks aan de zool. Door deze methode ontstaan ​​schoenen die een optimale demping bieden en bijzonder licht van gewicht zijn.

BOVENSTE HOOGTE

Bovenste hoogtemeting volgens DIN EN ISO 20347:2012: 150 mm
Bovenste hoogte buiten: 145 mm
Bovenste hoogte binnen: 110 mm
Ontwerp volgens DIN EN ISO 20347:2012: B (Boot Low)

GEWICHT
1120 g/paar (VK 8)